Klantendienst

Inkoopoplossingen

EDI (Electronic Data Interchange)
Electronic data interchange (EDI) is een standaard voor de elektronische uitwisseling van bepaalde bedrijfsdocumenten, zoals orders, rekeningen en bepaalde berichten of bevestigingen.

  • Connectie voor zowel de order- als factuurstroom
  • Rechtstreeks gekoppeld met uw systeem of via partners
     

OCI of PunchOut (eigen inkoopsysteem)
De Punchout interface maakt het mogelijk om bepaalde producten te bestellen via onze webshop en houdt hierbij rekening met commerciële afspraken. U hebt alle benodigde informatie beschikbaar uit onze webshop en handelt de bedrijfsprocessen toch gewoon in uw eigen systeem af.

  • Webshop op uw specifieke klantencondities
  • U bepaalt welke categorieën zichtbaar zijn
  • Integratie met diverse ERP paketten is mogelijk

MyVink: onze webshop
Via MyVink kunt u bestellingen beter organiseren. U vindt er onze uitgebreide catalogus met uw specifieke prijzen. Met een sterk vereenvoudigde checkout procedure kunt u makkelijk uw bestelling afronden. 

Verder hebben we extra functionaliteit voorzien die uw aankoopproces efficiënter maken. U kunt online uw meest courante artikelen beheren, u kunt calculaties uitvoeren en bewaren. Naast bestellen vindt u ook een helder overzicht van uw facturen en hun status. We hebben een zeer gebruiksvriendelijke betalingsservice geïntegreerd die betalen vlot afhandelt.

Marktplaatsen
Maakt u gebruik van een inkoopplatform zoals Ariba, dan bent u nog maar één stap verwijderd van alle genoemde voordelen. Transparant, beheersbaar en kostenbesparend. Dé oplossing voor bedrijven met een eigen inkoopsysteem. We koppelen uw systeem met dat van ons, waardoor ons volledig artikelassortiment direct voor uw inkopers beschikbaar is. U ziet direct uw prijs en verstuurt uw bestelling automatisch.

 

VINK BVBA-profiel bekijken op Ariba Discovery
Back to top